BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

E36 318i 1992

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Skocigo
Neutraal
Posts: 2
Joined: 05 Apr 2018 14:29
Type Auto: 318i e36

E36 318i 1992

Post by Skocigo »

Hier bij een nieuw lid.

De naam is Robin woonachtig in Noord Holland en word komende dinsdag eigenaar van me eerste Bmw een voor de hobby naast me daily woon werk.

Wat gegevens van de Bmw.

Afleverdatum 16/4/1992
Model E36
Type 318i
Lakcode 287 Mauritius blauw
Interieurcode 0466 zwart grijs

De huidige familie neemt na 26 jaar afscheid van de 318i waarbij ik nu de auto overneem na 26 jaar en 26 jaar 1 dealer onderhouden wat ik super vind. Helaas zit er wel werk aan maar dat mag de pret niet drukken. Er zit qua onderhoud niet veel aan 't is laswerk en cosmetisch en wat kleine interieur dingen een nette basis om op verder te gaan. Zelfs de radio die gemonteerd was na aflevering zit er nog in. Voorlopig word de auto eind volgende week geschorst na een weekje sturen om te kijken of er naast de rest nog iets mankeert. Na het laswerk gaat de auto de baan weer op en zodra alles gefixed is dan eens kijken naar throwing stars randen gepolijst en grijze harten/ antraciet en fk ak schroefset verdere blijft de basis zoals 26 jaar geleden de fabriek verliet.



[ external image ]

Topic Author
Skocigo
Neutraal
Posts: 2
Joined: 05 Apr 2018 14:29
Type Auto: 318i e36

Re: E36 318i 1992

Post by Skocigo »

Post Reply

Return to “Stel je even voor”