BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

kort vo0rstellen superpetur

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
superpetur
Neutraal
Posts: 3
Joined: 02 May 2018 18:17
Type Auto: 318i cabrio

kort vo0rstellen superpetur

Post by superpetur »

Hallo,

Even kort voorstellen, ik ben Peter en sinds vandaag eigenaar van een BMW E36, een 318i cabrio.
Deze heeft de plaats ingenomen van onze trouwe metgezel, een Citroen DS 23 ieH in Pallas uitvoering, die we met plezier 15 jaar onderdak hebben geboden in de garage. Door wat andere omstandigheden moest het toonbeeld van comfort en sleuteldagen die de bijnaam "schrik van de werkplaats" met verve kleur gaf plaats maken voor wat anders.
Iets zonder dak, dus in eerste instantie viel de keuze op een Mercedes SLK. Bij nader inzien zitten daar wat onpraktische kanten aan, dus die werd het uiteindelijk niet. Volvo met metalen klapdak, ook niet, Saab cabrio? Rijden teveel collega's in... Dan blijven er weinig over.... Renault fan ben ik nooit geweest, zal ik ook nooit worden, Peugeot, nah, is wel leuk maar die hebben de buren al, dus tikje saai...
Kortom, na wat zoeken op verschillende sites, viel ons oog tenslotte op een BMW 3 serie. Youngtimer graag. Een cabrio die de status van klassieker ook in zich heeft. Niet onbelangrijk, ook een auto waar iedereen in huis mee overweg kan.
De zoektocht is geëindigd bij een E36 318i cabrio, met automaat, executive uitvoering, zonder spannende zaken, verlaging sets, M techniek of andere fraaie zaken. Erger nog, er ligt een lekkere "slome" vol automaat in het vooronder.
Is even wennen, maar aan de andere kant, cabrio rijden met 150+ op de teller in dit landje.... :P Dat zie ik niet gebeuren. Dit is een mooie toer combinatie, in relax modus.
Post Reply

Return to “Stel je even voor”