BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Nieuw hier, met een 520d e61 (2006)

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Arjan75
Neutraal
Posts: 2
Joined: 12 Jul 2018 21:28
Type Auto: E61

Nieuw hier, met een 520d e61 (2006)

Post by Arjan75 »

Ik heb me eindelijk ook maar eens ingeschreven op het forum, zodat ik wat beter mee kan gaan lezen.
Sinds 2.5 jaar ben ik de trotse eigenaar van een 520d uit 2006, gekocht met nèt 2 ton, en inmiddels al weer bijna 280000 op de klok.
Héérlijke wagen, ik zou niets anders willen... maar de laatste maanden heeft de elektronica kuren.
Inmiddels is een paar maanden geleden de kabelboom van de achterklep vervangen, maar nu beginnen de volgende kuren: een achterraam dat openspringt als je de auto start, geen Bluetooth verbinding meer met de telefoon, een haperende radio / boordcomputer en een afstandsbediening die niet werkt.
Neemt niets weg van het rijgedrag, maar wel HEEL erg vervelend.
Ik ga hier maar eens zoeken naar oplossingen, waarschijnlijk is er meer dan 1 reparatie nodig...

Topic Author
Arjan75
Neutraal
Posts: 2
Joined: 12 Jul 2018 21:28
Type Auto: E61

Re: Nieuw hier, met een 520d e61 (2006)

Post by Arjan75 »

Update!
Het bleek -uiteraard- een combi van problemen te zijn;
- schakelaar van de achterklep was stuk
- zekering van de afstandsbediening stuk
- Bluetooth overleden, waardoor de radio op de huppel was.

Nieuwe schakelaar en zekering erin, Bluetooth kastje uitgeschakeld en alles werkt weer, behalve bellen via de auto zelf. Prima... 👍
Post Reply

Return to “Stel je even voor”