Hallo, Ik ben Lennart en heb 4,5 jaar een E39 sedan (3.0D) uit 1999 (een youngtimer)gereden die ik zelf uit Duitsland heb gehaald. Sinds 2 weken ben ik de trotse eigenaar van een E53 (3.0D)uit 2002 (ook een youngtimer)die ik wederom zelf uit Duitsland heb gehaald. De reden voor de "nieuwe" auto is dat we ruimtegebrek kregen ivm de komst van een Labrador een aantal maanden geleden en onze 3 kinderen, die nu ook wel erg krap begonnen te zitten in de E39.
[ external image ]
[ external image ]
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Even voorstellen
Moderator: Moderator Team
Re: Even voorstellen
Ik ben pima een oud RDW en wij zijn in het bezit van een BMW 1 e87, mijn vrouw rijdt er graag in, ik een beetje minder beetje moeite met het instappen.
probleem stuurbekrachtiging BMW 1 2008
We hebben een probleem met de stuurbekrachtiging van onze BMW 1 e87, op warme (hete) dagen en filerijden, wanneer de motor extreem warm wordt, doet zich het volgende probleem voor:tijdens het rijden werkt alles voortreffelijk, start-stop doet uitstekend, echter zodra je stopt om te tanken of iets dergelijks en daarna je weg wil vervolgen, start de auto uitstekend alleen brand het lampje van de stuurbekrachtiging en werkt die dus ook niet. Na een afkoelperiode van een paar uur werkt alles weer alsof er niets gebeurt is. Uitlezen geeft ook niets aan. De dealer wil het complete stuurhuis inclusief electronica vervangen a raison van 1800 euro. Hier moet een betere (goedkopere) oplossing voor zijn. Wie herkent dit probleem en heeft een oplossing.