BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Rob uit Belgie

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
RobE61
Neutraal
Posts: 1
Joined: 29 Sep 2018 16:45
Type Auto: E61 525d

Rob uit Belgie

Post by RobE61 »

Hallo allen,

Ik ben Rob en ben al jaren BMW rijder zowel met de auto als met de motor. Ik ben samen met mijn gezin woonachtig in Belgie maar van Nederlandse origine.

Onze auto hebben wij inmiddels al meerdere jaren, een 525d touring uit 2005. Nu ruim 260K op de teller maar nog steeds in super conditie ( na meerdere reparaties uiteraard ). Enkele jaren geleden tweedehands gekocht met net een 100K op de teller. Dagelijks rijdt mijn vrouw met deze auto aangezien ik zakelijk een lease wagen heb van mijn werkgever.
Qua leeftijd en kilometers zou ik normaliter deze auto vervangen maar gezien ik verknocht ben aan die trouwe 6 pitter diesel wil ik maar geen afscheid nemen.

Diverse onderhoud werkzaamheden doe ik graag zelf. Grotere karweien heb ik dan een goede garage voor gevonden in Etten-Leur.

Mijn plan in de komende jaren is om samen met mijn zoon een oude 6 serie te restaureren. Mijn zoon, nu 13 jaar, volgt een technische opleiding en ik wil hem graag mijn kennis overbrengen. Een dergelijk project lijkt mij dan ook perfect hiervoor.

Ik hoop op dit forum informatie te vinden en te delen.

Alvast bedankt voor het mogen deelnemen aan dit forum.

Groeten Rob
Post Reply

Return to “Stel je even voor”