BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW 525d start niet

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
user0456
Neutraal
Posts: 1
Joined: 16 Oct 2018 08:43
Type Auto: 525D

BMW 525d start niet

Post by user0456 »

Gisteren startte mijn bmw 525 niet. Toen ik de sleutel instak en wou starten ging het dashboard aan voor ongeveer 1 seconde en daarna niet meer dus ik dacht dat het aan de batterij lag (want ik had daarvoor enkele uren muziek zitten luisteren zonder de motor te laten draaien). Er kwam iemand voor de batterij op te laden met startkabels, we hebben dit ongeveer een halfuur zitten proberen om hem telkens te starten maar dit is niet gelukt. De lampen in en uit de auto knipperen, het dashboard knippert ook. De batterij in de koffer maakt een raar pruttelend geluid. De auto wil soms niet sluiten of de deuren willen soms niet openen terwijl de auto wel geopend is.

Weet er iemand wat er hier aan de hand is?
Post Reply

Return to “Stel je even voor”