BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Kennis maken

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
rrothengatter
Neutraal
Posts: 2
Joined: 20 Nov 2018 10:46
Type Auto: BMW M6 E63 Manual

Kennis maken

Post by rrothengatter »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Ron, ben 26 jaar en woon in de omgeving van Tiel.

Vorige week een BMW M6 E63 Coupe gekocht in Amerika. Deze zal ergens deze week op transport naar Nederland komen.
Ben benieuwd wat dit traject voor mooie ervaringen gaat brengen aangezien ik nog nooit een auto geïmporteerd, heb laat staan uit de VS. De reden waarom hij uit de VS komt is omdat het een handgeschakelde variant is die alleen in de VS geleverd is. Slechts 323 M6'jes zijn geleverd met deze handgeschakelde transmissie waarvan 320 verkocht zijn (3 zijn voor-productie auto's geweest en zijn nooit officieel verkocht). Afbeeldingen zullen snel volgen (Zwart exterieur en zwart interieur en daarnaast gewoon helemaal origineel en in top staat, volgens de dichtstbijzijnde BMW dealer die de pre-purchase inspection gedaan heeft).

Daarnaast ben ik nog in het bezit van een Mazda RX-7 FD3S uit 1996 deze is nog bijna helemaal origineel dus geen tupperware (op wat lichte performance mods na).

Hoop snel wat meer over de auto te kunnen laten zien/ het traject te vertellen mochten mensen ook overwegen een BMW te importeren uit de VS.
Post Reply

Return to “Stel je even voor”