BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bmw 420i gc

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Jaap10
Neutraal
Posts: 1
Joined: 09 Feb 2019 22:52
Type Auto: Bmw 4201 gc

Bmw 420i gc

Post by Jaap10 »

Hallo, graag wil ik mij even voorstellen. Ik ben Jaap en ik heb sinds december 2017 een bmw 420i gran coupe. Het is mijn eerste bmw na audi, citroen, mitsubishi evo, alfa 156, renault avantime, etc.
Ik heb ook nog een saab cabrio en een vw touran. Ik ben dus totaal geen typische bmw rijder.
Ik hoop veel interessante info te krijgen hier. Ook ben ik geinteresseerd in tuning van de motor nadat de garantie is verstreken.

JornRI
Neutraal
Posts: 1
Joined: 22 Feb 2019 18:01
Type Auto: BMW 5-Serie 520D
Contact:

Re: Bmw 420i gc

Post by JornRI »

Welkom op het forum. Ik zit een beetje in dezelfde situatie, nieuwbakken BMW rijder.

Marc-B1
Neutraal
Posts: 1
Joined: 10 Feb 2020 01:42

Re: Bmw 420i gc

Post by Marc-B1 »

Hoi Jaap, Marc hier en ook een nieuwkomer. Ben me aan het oriënteren op “een” BMW, vooral door reviews te lezen en video’s te bekijken.
Een 4 series Gran Coupé vind ik 1) zeer mooi en 2) uitermate praktisch door zijn koffer. De 3 series is inzake koffer veel minder praktisch.
Maareuh mag ik eens een gekke vraag stellen: hoe groot ben jij ?
Ik ben 1,92 meter en de GC is nogal een laagvlieger. Ga ik daar goed in zitten ?
Nu als het weer wat betert ga ik vast en zeker eens naar de showroom en ook eens wat testritten maken.
Maar in video reviews zeggen de makers zelden hoe groot ze zijn;)
Bij voorbaat dank !
Post Reply

Return to “Stel je even voor”