BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

E81 118i M pakket. Duits parreltje!

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Novavipez
Neutraal
Posts: 2
Joined: 05 Sep 2019 17:37
Type Auto: 118I M sport

E81 118i M pakket. Duits parreltje!

Post by Novavipez »

Hallo allen,

Mijn naam is Quint en ik ben na 2 Audi's en 1 volvo beland bij een nieuw avontuur namelijk BMW. Na veel problemen met de volvo en ruim 2500 euro aan onkosten in 1 jaar tijd besloten de volvo de deur uit te doen. Vanwege een voorliefde aan audi eerst eens daar gaan kijken. Helaas trokken de modellen in mijn segment en budget me niet aan dus vandaar dat ik bij de 1 serie terecht ben gekomen. Het betreft een 118I uit 2009. De auto heeft slechts 93k op de teller en is volledig dealer onderhouden. Alle belangrijke terugroep acties en zwakke punten zijn bij de dealer aangepakt en de dealer kon mij ook bevestigen dat de km stand klopt. De auto is begin 2017 geimporteerd uit duitsland. Ik moet zeggen, wat een heerlijke wagen om te rijden zeg! Sportief en toch comfortabel. Zelfs met het M onderstel is dit toch een comfortabele cruiser! Na lange zoektocht en 3 keer teleur gesteld te zijn geweest terecht gekomen bij deze auto. Kwa opties voldeed deze aan mijn wensen en aangezien dit de facelift betreft nog een extra pluspunt! De auto is nu ongeveer 2 weken in mijn bezit en ik bun nu al druk aan het zoeken naar toekomstige retrofits. Mocht iemand nog suggesties hebben hoor ik dat graag!

De wagen is volledig orgineel. Alle opties zijn af fabriek zo ook de zwarte extrieur lijsten! Mijn bedoeling is om dat ook zo te houden. Kleine retrofits staan wel in de planning. Momenteel ben ik ook druk aan het onderzoeken of connecteddrive te retrofitten is op dit model.

De fotos zijn gemaakt door de verkoper. Credits naar hen voor de mooie fotos en dus geen reclame van mijn kant!
[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

Topic Author
Novavipez
Neutraal
Posts: 2
Joined: 05 Sep 2019 17:37
Type Auto: 118I M sport

Re: E81 118i M pakket. Duits parreltje!

Post by Novavipez »

Post Reply

Return to “Stel je even voor”