BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Voorstellen

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Marja
Neutraal
Posts: 1
Joined: 23 Jun 2020 08:56
Type Auto: 318 E90 high executive M line 2009

Voorstellen

Post by Marja »

Hoi allemaal ik ben Marja en heb een BMW 318i uit 2009.
Af en toe snuffel ik wat rond op de forums om meer te weten te komen over technische gegevens en mankementen maar nu heb ik zelf ook een vraag over mijn huidige bmw en ben ik aan het rondkijken voor mogelijk een nieuwere versie. Vandaar de aanmelding :)
Over de auto. Het is een high executive M line uit 2009. Heb erover nagedacht om hem te laten chippen want hij is niet zo snel als je zou verwachten met een M op je auto ;) Maargoed hij is nu wel lekker zuinig.
Qua onderhoud heb ik er behalve de gebruikelijke onderhoudsbeurten en vervangingen eigenlijk niet veel aan gehad tot dit jaar. Het cardan is toen vervangen, omdat deze versleten was en er waren wat oliemeldingen waarna de motor schoongespoten is. Stiekem ben ik intussen al wat aan het rondkijken naar een andere wat jongere beamer.

Groetjess!
Post Reply

Return to “Stel je even voor”