BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Eindelijk voor elkaar

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Fritsie
Neutraal
Posts: 1
Joined: 19 Nov 2020 16:43
Type Auto: BMW 530i Touring E39

Eindelijk voor elkaar

Post by Fritsie »

Beste BMW vrienden,

Sinds de BMW E39 nieuw uitkwam midden jaren 90 heb ik dat altijd een bijzonder mooie auto gevonden. En het hemelse geluid van de 6 cilinder lijnmotoren laat mijn autohart altijd ietsje sneller kloppen.

Sinds een week rij ik vrolijk rond in een BMW 530i E39, wat een fantastisch voertuig is dat toch. Het koste wel enige strijd in huis, de vrij nieuwe en zeer betrouwbare Toyota Auris Hybride moest ervoor de deur uit. Maar het ziet ernaar uit dat het thuiswerken een blijvertje wordt, dus maak ik mijn privé kilometers liever in mijn droomauto.

Noem het flauw, maar ik ben als een kind zo blij. Inmiddels al enige technische kennis opgedaan, de binnenlampen zijn vervangen, de stuurbekrachtigingsvloeistof gewisseld en de defecte Android radio is verwijderd.

De volgende uitdaging wordt het aansluiten van BM24 radio op een BM54 stekker :D . De Fakra naar DIN 11mm en de verloopstekker al besteld op Amazon.de.

Van dit projectje zal ik een verslag maken, voor de liefhebbers.

Mvg Fritsie
Post Reply

Return to “Stel je even voor”