BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Voorstellen: Justin - E46 M3 en E46 318CI

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Justin2
Neutraal
Posts: 3
Joined: 26 Mar 2012 16:34
Type Auto: E46 328CI

Voorstellen: Justin - E46 M3 en E46 318CI

Post by Justin2 »

Hi allemaal,

Na een aantal jaren inactief op het forum te zijn geweest, word ik graag weer een actiever lid, zeker nu het mooie weer voor leuke ritjes weer terug is. Ik hoop gezellige andere BMW-liefhebbers in de buurt te ontmoeten voor een ritje, drankje, of gewoon voor de gezelligheid.

Ik ben Justin, 31 jaar, woon in Utrecht, en heb 2 E46 coupés; een 318CI (2000, groen met Alpina-velgen) en een M3 (2005, Carbon Schwarz). Mijn eerste auto was een E36 316I compact uit 1995, daarna heb ik een E46 328CI gehad, toen die weg was kwam de E46 318CI, en sinds bijna drie jaar heb ik ook een M3.

Wellicht leuk om te weten: drie jaar geleden ben ik verhuist, heb ik een opknap-appartementje in een goedkopere wijk teruggekocht zodat ik van de overwaarde mijn droomauto kon kopen: de M3. Dus al zeg ik het zelf, ik ben best wel een liefhebber :?

Als er liefhebbers in de buurt wonen die het leuk vinden om andere liefhebbers te ontmoeten hou ik mij aanbevolen :)

Overigens mag de E46 M3 weg. Ik wil een Z4M kopen. Mocht iemand interesse hebben in een E46 M3 uit 2005 met alle opties, 135.xxx op de teller (NAP), Nederlandse auto, en goed onderhouden (bij Gijsbertsen) voor €32.000 (vaste prijs) dan hoor ik het ook graag. En ik hoop snel ook de Z4M aan iedereen hier te kunnen voorstellen.

[ external image ]
Post Reply

Return to “Stel je even voor”