BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Hi there

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Sting-Ray
Neutraal
Posts: 2
Joined: 16 Apr 2021 19:37
Type Auto: BMW X5 4.4 Executive (E53)

Hi there

Post by Sting-Ray »

Hallo allemaal,

Ramon hier, bouwjaar '75 en Beamer enthousiast. Mijn 1e BMW was een 528i (E28) ergens way back in 1994.
Super vette bak met mooie spoilerset en 15" lichtmetaal. Nu is dat misschien standaard op je Dacia, maar toen was ik wel het ventje met die auto en wielen. Daarna nog 318i (E30) gehad, auto van m'n vrouw.. Na een hele rits aan andere auto's ben ik bij een autobedrijf aan de slag gegaan en heb ik het voorrecht gehad om een auto van de zaak te rijden. Dus heel vaak een nieuwe auto! Van Seat Leon Topsport tot SsangYong Rexton en van Seat Ibiza tot Ford Mondeo.
Door onoplettende automobilist van de motor gereden en dus als mindervalide een nieuwe baan gezocht en gevonden. Wel buiten de autobranche, dus zelf weer op zoek naar geschikte auto. 3 eisen: automaat, hoog en niet te veel bijtelling...!
Is dus X5 4.4.i Executive (E53)geworden, youngtimer dus betaalbaar (belastingtechnisch..)
Zo blij als een kind met de auto! Auto is 3 jaar geleden voorzien van nieuwe motor en bak dus kan nog jaren mee.
Inmiddels e.e.a. vernieuwd en vervangen, is bijna weer in topstaat! Super blij mee!
Nog paar kleine dingetjes...
Attachments
Beamer.jpg
Beamer.jpg (237.23 KiB) Viewed 4595 times
Post Reply

Return to “Stel je even voor”