BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Voorstel nieuwe BMW rijder

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Deleted User 12878

Voorstel nieuwe BMW rijder

Post by Deleted User 12878 »

Hallo,

Mijn naam is Ron 56 jaar en woon in Zuid Limburg. Na vele merken auto's gehad te hebben toch maar eens een BMW gekocht. Ik heb de donker grijze BMW 118i uit 2010 met 170000 km op de teller 2 weken geleden opgehaald uit Duitsland. Op 23 september ga ik naar de RDW voor Nederlands kenteken.

De belangrijkste zaken voor mij was:
* 5-deurs
* Cruise Controle
* Park Distance controle achter

Verder is de auto rijk uitgevoerd, maar wilde geen vaste Navi in hebben.

Wat ik nog wil veranderen zijn:
* Inbouw Bluetooth, maar na wat speurwerk, heb ik mijn Pioneer Radio/CD, met Bluetooth en Carkit uit mijn vorige auto gehaald en ga deze inbouwen met een nieuwe radioframe en BMW Stuurbedieningsinterface
* Trekhaak
* Binnenverlichting vervangen door LED verlichting
* De H7 koplampen vervangen door LED
* De achteruitrijcamera lampen vervangen door LED

Verder hoop ik hier veel informatie op te halen en veel kilometers met BMW te mogen rijden. Eerste langere rit zal zijn naar mijn dochter in Orleans (Frankrijk).
Post Reply

Return to “Stel je even voor”