BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BeekMW stelt zich voor

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team


Topic Author
BeekMW
1e Versnelling
Posts: 67
Joined: 16 Feb 2009 12:30

BeekMW stelt zich voor

Post by BeekMW »

Hallo,

Hierbij wil ik mij even voorstellen alvorens ik allerlei vragen ga stellen elders op het forum ;)

Ik ben Jeroen Beekenkamp en sinds een week de trotse bezitter van een BMW 325i uit '93. Deze auto mag ik van de zaak rijden en vind dat persoonlijk gezien het brandstofverbruik niet verkeerd 8-)

De auto heeft volledig leren interieur (creme) en is van alle gemakken voorzien; volledig temperatuurregeling waarvan ik niet weet of het climatecontrol is (op de ventilatiestand naar de bestuurder en bijrijder toe blaast deze alleen maar koude lucht), airco, stoelverwarming, electrische ramen rondom, BMW-alarm, uitgebreide boardcomputer enz enz. Oh ja, de auto is gelukkig handgeschakeld....Wat een verademing tov mijn priveauto ;)

In mijn prive rijd ik een redelijk getunede Honda Accord sedan uit '98 (japanse BMW zoals het ook wel eens genoemd wordt) 2.0i 16V, standaard 133PK. De kleur is rood en heb er de afgelopen periode Powerstop remmen op gemonteerd in combinatie met Ferodo DS2500, CAI van K&N, Moroso bougiekabels en Denso bougies, brandstofdrukregelaar, Greddy 2.25inch uitlaatsysteem inclusief spruitstuk, KW variant 2 verlagingsschroefset, HID xenonkit gemonteerd enz. enz. Toekomstplannen: Exedy sportkoppeling, lichter vliegwiel, andere (regelbare) ECU.

Met de Honda heb ik wel eens via de BMW Circuit Club op Zolder en Spa gereden en ben van plan de BMW ooit van de baas over te nemen om hem dan volledig circuitklaar te maken....

Groetjes,
Jeroen.

D@NNY
3e Versnelling
Posts: 952
Joined: 24 Apr 2008 10:19
Type Auto: E-36 316i coupé 1997
Location: Den Haag
Age: 45
Contact:

Re: BeekMW stelt zich voor

Post by D@NNY »

Welkom :bmwforum: hier :ja:
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.
User avatar

Mickroz
Website Beheerder
Website Beheerder
Posts: 1460
Joined: 08 May 2005 19:11
Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
Location: USER_TABLE
Age: 46

Re: BeekMW stelt zich voor

Post by Mickroz »

welkom hier!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]

dB-Mike
3e Versnelling
Posts: 584
Joined: 04 Jan 2005 07:05
Location: Rotterdam
Age: 43
Contact:

Re: BeekMW stelt zich voor

Post by dB-Mike »

jeroen lekker wezen gummen gister?
Alleen waar zijn die FOTOS !!!
Je weet de ongeschreven regels en toch niet hanteren :@
There's no place like the carseat...!!!

Topic Author
BeekMW
1e Versnelling
Posts: 67
Joined: 16 Feb 2009 12:30

Re: BeekMW stelt zich voor

Post by BeekMW »

Bwahahahaha, ga ik regelen Mike :ja: Het weekend even foto's ervan maken.
Gisteren idd even wezen gummen.....laat ik het zo zeggen, het kontje idd af en toe de voorkant laten inhalen ;)

Wat een bak man 8-)

dB-Mike
3e Versnelling
Posts: 584
Joined: 04 Jan 2005 07:05
Location: Rotterdam
Age: 43
Contact:

Re: BeekMW stelt zich voor

Post by dB-Mike »

kijk dat zijn berichten.
Zie hem eerdaags wel.
Heb nog wel wat tips dan voor je.
Had je al gekeken welke ik had?
En zeg nou zelf of je honda of deze welke zou je nemen?
Ik hoop dat de kleine snel kan lopen dan komt er weer een coupe denk ik
There's no place like the carseat...!!!

325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Re: BeekMW stelt zich voor

Post by 325i »

Leuke auto van de baas maare wil je niet zo schelden een japanse BMW :roll: :lol:
Welkom hier op het forum :ja:
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

dB-Mike
3e Versnelling
Posts: 584
Joined: 04 Jan 2005 07:05
Location: Rotterdam
Age: 43
Contact:

Re: BeekMW stelt zich voor

Post by dB-Mike »

niet om schenen te schoppen maar momenteel rijd ik ook honda
Maar die red het echt niet kwa comfort rijeigenschappen en techniek bij een BMW
Ondanks dat een geweldige wagen alleen jammer van de achterklepscharnieren dat dit nog mega stangen zijn.
There's no place like the carseat...!!!

Topic Author
BeekMW
1e Versnelling
Posts: 67
Joined: 16 Feb 2009 12:30

Re: BeekMW stelt zich voor

Post by BeekMW »

Zo, afgelopen weekend even in Zuidland geweest (bij C@rs) om het wiellager te laten vervangen. Was wel een pokkeklus voor zover ik begrepen heb.....

Hij heeft gelijk even naar mijn koelvloeistof probleem gekeken en kwam erachter dat mijn radiateur zo lek als een mandje is (aan de bovenkant) dus dat moet vervangen worden (het is gelukkig geen koppakking). Verders had hij niks aan te merken op de auto. Op de aandachtspuntjes scored hij goed, bijna geen last van roest, een harde en goed uitziende bodemplaat en wielkasten, kurkdroog differentieel en versnellingsbak enz. enz....

Ook wist hij te vertellen dat het cremekleuren interieur van mijn 325I weinig voorkomt in Nederland (was orgineel voor de amerikaanse markt zoals ik begrepen heb) en zelfs dit ziet er nog heel goed uit....

Al met al geef ik de Bimmer dus een grote beurt en laat de radiateur vervangen en kan deze er weer een jaar zonder problemen tegenaan :ja: Ben echt blij met mijn bezoekje aan Zuidland 8-) Echt een topauto!!

Als ik de buitenkant een keer gepoetst heb en hij ziet er weer goed uit wat dat betreft schiet ik een paar fototjes.

Groetjes,
Jeroen

BmwFreakie
2e Versnelling
Posts: 363
Joined: 11 Nov 2007 12:06
Location: BMWE90Forum.nl
Age: 32
Contact:

Re: BeekMW stelt zich voor

Post by BmwFreakie »

welkom op bmwforum! :ja:
http://www.bmwe90forum.nl - Het perfecte forum voor het nieuwe model 3 serie

Topic Author
BeekMW
1e Versnelling
Posts: 67
Joined: 16 Feb 2009 12:30

Re: BeekMW stelt zich voor

Post by BeekMW »

Zo, even een leuke update van mijn kant;

Ik heb eergisteren een in ZEER goede staat BMW 635CSI (pooiermobiel) opgehaald bij mijn werkgever. Het is een zwarte met zwartleren bekleding, goed werkende electronica (dak, ramen, BC etc.) en een originele BMW Bavaria radio erin die eruit ziet alsof die nieuw is. Deze auto is door de vorige eigenaar altijd garagegestalt geweest, mijn werkgever had hem op de oprijlaan van zijn huis staan (2 jaar)... Deze auto heeft 195000 kilometers gereden en loopt als een zwitsers uurwerk!! Het enigste is dat er roest zit op het wielscherm rechtsachter (bij de dorpel, alhoewel de dorpel zelf volgens mij keihard is, is denk alleen een kwestie van een nieuw scherm erin lassen) en wat roest op de hoek onderaan het voorraam wat is bijgewerkt... Wat wil je met een auto uit '89 die volledig origineel is!! Verders heeft deze auto verwarmde portiersloten waar ergens sluiting onstaat, het portierslot bij de bestuurder is continu heet.

Wat heeft deze auto mij aangenaam verrast zeg!! Een nekkendraaier eerste klas en veel mensen, in wat voor auto ze ook rijden, steken hun duim op bij het passeren of seinen als je ze tegemoet komt rijden, gigantisch! Dit in combinatie met in slechts 7.2 seconden naar de 100kph... Jullie snappen waarschijnlijk wat ik bedoel.

Het weekend ga ik hem cosmetisch behandelen en zal gelijk foto's plaatsen van de 325 en natuurlijk de 635, dan kunnen jullie zien waarom ik zo in mijn nopjes ben :D

Greetzz,
Jeroen.

325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Re: BeekMW stelt zich voor

Post by 325i »

6 serie is super :ja:
Mocht je eens iemand weten voor een 635csi hartge in nieuwstaat (72dkm)dan weet ik er nog wel ene voor een eigenlijk extreem lage prijs ;)
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

tom318is
Neutraal
Posts: 11
Joined: 25 Oct 2008 00:33

Re: BeekMW stelt zich voor

Post by tom318is »

welkom hier
ben benieuwd naar de foto's

mijn 318is coupe gaat de deur uit en k wil ook een 635csi uit welk jaar is die 325i??

Topic Author
BeekMW
1e Versnelling
Posts: 67
Joined: 16 Feb 2009 12:30

Re: BeekMW stelt zich voor

Post by BeekMW »

Dank je wel Tom318IS!

De 325 komt uit '93 en heeft op dit moment ongeveer 240000km gereden en still going strong...
De 635CSI gaat waarschijnlijk de verkoop in maar aangezien deze in originele staat verkeerd en in zeer goede staat is zal die opzich redelijk aan de prijs zijn, denk aan een vraagprijs van 11500 euro, maar dat is die dubbel en dwars waard (hele goede originele 635CSI's staan te koop voor een duizendje of 2 meer en let op! er staat ook veel troep te koop)!!

Als het zover is en ik kan hem zelf niet kopen (wat ik wel HEEL graag wil) zal ik er een mooie advertentie voor plaatsen hier op het forum :ja:

Groetjes,
Jeroen.

tom318is
Neutraal
Posts: 11
Joined: 25 Oct 2008 00:33

Re: BeekMW stelt zich voor

Post by tom318is »

mmm ja dat is wel boven mijn budget en ik wil zowieso een oldtimer et liefst van voor 1982 nog want ze zijn ook nogal zwaar :lol:

en 325i uit welk jaar is die hartge 635 en wa kost die nog???
Post Reply

Return to “Stel je even voor”