BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Ik stel mij even voor.

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
COUPEDOC
Neutraal
Posts: 17
Joined: 01 Jun 2012 18:08
Type Auto: F25 35d

Ik stel mij even voor.

Post by COUPEDOC »

Hallo.
Ik ben al jaren lang BMW-rijder. En met enthousiasme.
Ik lees ook graag informatie op de Engelse, Franse, Duitse forums, meestal over de E60.

Ik heb recent ook een E87 gehad (130i MSport), maar dat was niet het onverdeelde succes dat ik had verwacht :
nul comfort in de ophanging, moeilijk instappen, wel snel en fabelachtige wegligging/remmen en toch zuinbig voor een benzinemotor van 265 pk.
Ik ben meer een adept van de zescilinder diesel : hoog koppel, soepel en zuinig.
Ik heb een 524 td gehad, een 525 tds, een 530D (E39), een 525D (E60 automaat pre-LCI) en nu een 535D (E60 LCI, natuurlijk een automaat).
De Run-on-Flat banden heb ik vervangen door gewone : wereld van verschil.
De laatste BMW is zonder twijfel de beste BMW die ik heb gekend.
Mogelijk is de F10 nog iets beter, maar zover ben ik nog niet.

Ik dank alle mensen wier bijdrage ik heb gelezen waardoor ik mijn auto beter kan begrijpen en onderhouden.
Het is ontstellend hoeveel sommigen weten over hun auto.
De discussies zijn bovendien leerrijk.
Attachments
IMGP0065-1.JPG
IMGP0065-1.JPG (44.31 KiB) Viewed 2435 times
Last edited by COUPEDOC on 01 Jun 2012 19:51, edited 1 time in total.
Post Reply

Return to “Stel je even voor”