BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

gescheurd carroserie m3

Forum voor alle E46 ///M-serie van 2001 tot 2006.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
rmmed
Neutraal
Posts: 7
Joined: 25 Mar 2010 12:19
Type Auto: e46 M3

gescheurd carroserie m3

Post by rmmed »

Hallo allemaal,

misschien dat sommige van jullie mijn website http://www.bmw-fabrieksfouten.nl/ al kennen (ik heb de link op verschillende forums al een keer voorbij zien komen). Op deze website beschrijf ik het probleem dat ik had met mijn M3, namelijk het uitscheuren van de carrosserie.

Ik heb afgelopen week de datum van de rechtzaak ontvangen, 28 januari 2011.

De reden van mijn post hier is dat ik op zoek ben naar informatie die me in deze rechtzaak zou kunnen helpen. BMW zegt dat dit een bekend probleem is van de E46 maar niet de M3. Daarom ben ik op zoek naar meer mensen op zoek die een dergelijk probleem hebben gehad bij een E46 M3 en/of hier meer informatie over hebben.

Alvast bedank!

WinstonWolff
Neutraal
Posts: 6
Joined: 26 May 2010 16:38
Type Auto: E46 M3

Re: gescheurd carroserie m3

Post by WinstonWolff »

Zelf heb ik geen ervaring met dit probleem. Wel heb ik er vaker over gelezen, onder andere op bimmerforums.com. In Amerika (het is een Amerikaans forum) is er zelfs een regeling getroffen tussen BMW USA en gedupeerde klanten. Ik ben geen jurist, maar als BMW USA de klanten wél tegemoet komt, lijkt het mij onhoudbaar dat in Europa de schade niét vergoed wordt. Je hebt er ongetwijfeld over gelezen, maar voor de zekerheid toch een link naar dit forum:http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1255600 Overigens is het, te peilen aan de reacties op dat forum, net zo goed een M3 probleem als een algemeen E46 probleem. Lijkt me ook logisch, het is gewoon dezelfde carrosserie. Afgezien van de uitgebouwde wielkasten en andere details natuurlijk.
Succes met de rechtszaak, ik volg de ontwikkelingen aandachtig.

rverhap
Neutraal
Posts: 10
Joined: 08 Mar 2011 15:32
Type Auto: bmw 325i touring

Re: gescheurd carroserie m3

Post by rverhap »

wel handig dat er een bmw fabrieksfouten site bestaat

Jan Wachelder
1e Versnelling
Posts: 105
Joined: 15 Oct 2013 09:15
Type Auto: BMW 525i / e30 325i
Location: Heerlen (Limburg)
Age: 32

Re: gescheurd carroserie m3

Post by Jan Wachelder »

Werk in een autobedrijf en heb van een van onze klanten vernomen dat dit bij zijn e46 M3 ook was. Klant heeft het buiten de dealer om laten repareren.
[ external image ]
BMW E39 523i LPG G3 & E30 M50 2.5i
Post Reply

Return to “2001 - 2006 M3 (E46)”