BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Gezocht voor een fotoshoot

Toekomst debat van de nieuwe auto's M5/M6

Moderator: Moderator Team


Topic Author
raoul72685
Neutraal
Posts: 10
Joined: 01 Apr 2012 21:21

Gezocht voor een fotoshoot

Post by raoul72685 »

Hallo BMW liefhebbers/eigenaren,

Ik zou graag een fotoshoot willen doen met een BMW M5 F10.
Ik fotografeer al een aantal jaar auto's en aangezien mijn favoriete auto een M5 F10 is, zou ik er heel graag een shoot mee willen! Bent u de eigenaar van een M5 F10 of kent u iemand met deze auto die interesse heeft? Laat het dan even weten!
Hier zij een aantal foto's te zien die ik gemaakt heb: http://www.flickr.com/photos/raoulkroes/

Raoul :ja:

DominiqueL-E36
2e Versnelling
Posts: 259
Joined: 26 Aug 2011 12:37
Type Auto: BMW E36 318i '94

Re: Gezocht voor een fotoshoot

Post by DominiqueL-E36 »

Hallo, welkom op het forum.
Kijk eens of je bij diverse bmw shoots hier iets kunt posten op het forum, altijd gaaf.
Kom je zelf ook uit Zwolle? Ik zie dat je veel autos gespot heb in Zwolle (voornamelijk bij Librije en Saluti). Ik zie ook 3 bekende auto's er tussen (in Zwolle) iig die SLS, 599 en Maybach. Ik ken wel iemand (niet persoonlijk maar ik weet wie de eigenaar is) die hier in Zwolle (bij mij om de hoek) een M5 rijd van het model ervoor dacht ik.

Ik kan je zo aanwijzen waar de auto (dagelijks staat).
Adressen gaan we in ieder geval niet open en bloot op internet zetten dacht ik, bekend in Zwolle of wil je deze M5 spotten??
Ik hoor het wel.

Topic Author
raoul72685
Neutraal
Posts: 10
Joined: 01 Apr 2012 21:21

Re: Gezocht voor een fotoshoot

Post by raoul72685 »

Ik kom inderdaad uit Zwolle! Bij mij in de wijk staat een M5 E60 en een M5 E61 (eigenaar heeft ook een M3 E90).
En ik zal eens even op het forum rond kijken. ;)

Raoul

DominiqueL-E36
2e Versnelling
Posts: 259
Joined: 26 Aug 2011 12:37
Type Auto: BMW E36 318i '94

Re: Gezocht voor een fotoshoot

Post by DominiqueL-E36 »

Kom jij dan ook uit stadshagen?

fotoshoot
Neutraal
Posts: 1
Joined: 02 Apr 2012 12:12
Type Auto: volvo

Re: Gezocht voor een fotoshoot

Post by fotoshoot »

Heey!
Ik heb laatst een fotoshoot gehad met mijn BWM en m'm vrouw! Het was echt super! Fotoshoot.nl het is echt een aanrader!
www.fotoshoot.nl

Topic Author
raoul72685
Neutraal
Posts: 10
Joined: 01 Apr 2012 21:21

Re: Gezocht voor een fotoshoot

Post by raoul72685 »

DominiqueL-E36 wrote:Kom jij dan ook uit stadshagen?
Ja! Jij ook? Ik woon helemaal achterin bij de laatste rotonde voor dat je richting Hasselt rijd. Dat is vlak bij de milligerplas.

Topic Author
raoul72685
Neutraal
Posts: 10
Joined: 01 Apr 2012 21:21

Re: Gezocht voor een fotoshoot

Post by raoul72685 »

fotoshoot wrote:Heey!
Ik heb laatst een fotoshoot gehad met mijn BWM en m'm vrouw! Het was echt super! Fotoshoot.nl het is echt een aanrader!
http://www.fotoshoot.nl
Is een leuk idee! Maar ik wil de shoot graag zelf doen en niet in een studio ;)

DominiqueL-E36
2e Versnelling
Posts: 259
Joined: 26 Aug 2011 12:37
Type Auto: BMW E36 318i '94

Re: Gezocht voor een fotoshoot

Post by DominiqueL-E36 »

Akkoord, ik woon in het begin van stadshagen (mastenbroekerbrug af direct straat links). En dan bij mij weer vlakbij staat de M5. We kunnen het over dezelfde hebben haha.

Ik hoop dat je de jusite M5 kunt vinden...

@fotoshoot, raoul zocht een M5 voor de fotoshoot, hij bezit geen M5 (helaas denkt die?? haha) ;). www.fotoshoot.nl is een site waarbij jij, met je vrouw en de BMW gefotografeerd zijn. Dit is niet wat Raoul zocht maar voor de overige mensen, misschien een tip en wie weet voor mij over een paar maandjes om wat knappe foto's te schieten van mijn e36 en het project van mijn vader en mij als deze klaar is de e30 cabrio.

Topic Author
raoul72685
Neutraal
Posts: 10
Joined: 01 Apr 2012 21:21

Re: Gezocht voor een fotoshoot

Post by raoul72685 »

DominiqueL-E36 wrote:Akkoord, ik woon in het begin van stadshagen (mastenbroekerbrug af direct straat links). En dan bij mij weer vlakbij staat de M5. We kunnen het over dezelfde hebben haha.

Ik hoop dat je de jusite M5 kunt vinden...

@fotoshoot, raoul zocht een M5 voor de fotoshoot, hij bezit geen M5 (helaas denkt die?? haha) ;). http://www.fotoshoot.nl is een site waarbij jij, met je vrouw en de BMW gefotografeerd zijn. Dit is niet wat Raoul zocht maar voor de overige mensen, misschien een tip en wie weet voor mij over een paar maandjes om wat knappe foto's te schieten van mijn e36 en het project van mijn vader en mij als deze klaar is de e30 cabrio.

Daar weet ik inderdaad een M5 E60 te vinden! En zoals ik al zei woont er een paar straten verderop iemand met een M5 E61, M3 E90 en een Ferrari 550 Barchetta Pininfarina!

DominiqueL-E36
2e Versnelling
Posts: 259
Joined: 26 Aug 2011 12:37
Type Auto: BMW E36 318i '94

Re: Gezocht voor een fotoshoot

Post by DominiqueL-E36 »

Die 550 is een zilvere of niet??
Die staat bij ons vaak 3straten terug. Mijn vader is de ferrari expert ik niet.

Kennis woont op de wipstrikkerallee, die bezit een zeer knappe testarrossa (wat zit dat krap voor iemand van 1.94) en een mercedes lorentz. Zeer mooie autos.
Overigens ken ik er nog 1 of de frankhuizerallee met een 355??
Maar, we zitten op het bmw forum.
Ik hoop dat je er 1 kan vinden voor je shoot!

Topic Author
raoul72685
Neutraal
Posts: 10
Joined: 01 Apr 2012 21:21

Re: Gezocht voor een fotoshoot

Post by raoul72685 »

DominiqueL-E36 wrote:Die 550 is een zilvere of niet??
Die staat bij ons vaak 3straten terug. Mijn vader is de ferrari expert ik niet.

Kennis woont op de wipstrikkerallee, die bezit een zeer knappe testarrossa (wat zit dat krap voor iemand van 1.94) en een mercedes lorentz. Zeer mooie autos.
Overigens ken ik er nog 1 of de frankhuizerallee met een 355??
Maar, we zitten op het bmw forum.
Ik hoop dat je er 1 kan vinden voor je shoot!
Dat is inderdaad die Ferrari. En die Testarossa heb ik al een aantal keer gezien! Ook een leuke wagen trouwens! Maar inderdaad, we zijn hier bij het BMW Forum ;)

DominiqueL-E36
2e Versnelling
Posts: 259
Joined: 26 Aug 2011 12:37
Type Auto: BMW E36 318i '94

Re: Gezocht voor een fotoshoot

Post by DominiqueL-E36 »

Die testarossa is echt geweldig. Die kan ik wel voor je regelen met een shoot.
Maar mooiste is op een zomerse dag.

Topic Author
raoul72685
Neutraal
Posts: 10
Joined: 01 Apr 2012 21:21

Re: Gezocht voor een fotoshoot

Post by raoul72685 »

DominiqueL-E36 wrote:Die testarossa is echt geweldig. Die kan ik wel voor je regelen met een shoot.
Maar mooiste is op een zomerse dag.
Volgens mij is dat deze Testarossa: http://www.autogespot.com/nl/ferrari-te ... 2011/05/02
Maar daar is dus al een shoot mee geweest. Ik heb geen idee of de eigenaar nog een fotoshoot wil. ;)

DominiqueL-E36
2e Versnelling
Posts: 259
Joined: 26 Aug 2011 12:37
Type Auto: BMW E36 318i '94

Re: Gezocht voor een fotoshoot

Post by DominiqueL-E36 »

Klopt dat is hem.
De eigenaar is een klant van mijn vader, hij had me nog een ritje beloofd aankomende zomer.
Hij zou graag een fotoshoot willen, daar houd hij van.

DominiqueL-E36
2e Versnelling
Posts: 259
Joined: 26 Aug 2011 12:37
Type Auto: BMW E36 318i '94

Re: Gezocht voor een fotoshoot

Post by DominiqueL-E36 »

Ps. Deze zeer nette auto is 'oud' maar de eigenaar heeft de allerdikste en mooiste pioneer radio haha.
Post Reply

Return to “2010+ M5 & M6 (F06, F10, F12, F13)”