BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Gezocht voor een fotoshoot

Toekomst debat van de nieuwe auto's M5/M6

Moderator: Moderator Team


Topic Author
raoul72685
Neutraal
Posts: 10
Joined: 01 Apr 2012 21:21

Gezocht voor een fotoshoot

Post by raoul72685 »

Hallo BMW liefhebbers/eigenaren,

Ik zou graag een fotoshoot willen doen met een BMW M5 F10.
Ik fotografeer al een aantal jaar auto's en aangezien mijn favoriete auto een M5 F10 is, zou ik er heel graag een shoot mee willen! Bent u de eigenaar van een M5 F10 of kent u iemand met deze auto die interesse heeft? Laat het dan even weten!
Hier zij een aantal foto's te zien die ik gemaakt heb: http://www.flickr.com/photos/raoulkroes/

Raoul :ja:

DominiqueL-E36
2e Versnelling
Posts: 259
Joined: 26 Aug 2011 12:37
Type Auto: BMW E36 318i '94

Re: Gezocht voor een fotoshoot

Post by DominiqueL-E36 »

Hallo, welkom op het forum.
Kijk eens of je bij diverse bmw shoots hier iets kunt posten op het forum, altijd gaaf.
Kom je zelf ook uit Zwolle? Ik zie dat je veel autos gespot heb in Zwolle (voornamelijk bij Librije en Saluti). Ik zie ook 3 bekende auto's er tussen (in Zwolle) iig die SLS, 599 en Maybach. Ik ken wel iemand (niet persoonlijk maar ik weet wie de eigenaar is) die hier in Zwolle (bij mij om de hoek) een M5 rijd van het model ervoor dacht ik.

Ik kan je zo aanwijzen waar de auto (dagelijks staat).
Adressen gaan we in ieder geval niet open en bloot op internet zetten dacht ik, bekend in Zwolle of wil je deze M5 spotten??
Ik hoor het wel.

Topic Author
raoul72685
Neutraal
Posts: 10