BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Head up display doet het niet meer. > BMW X6

Forum voor alle BMW X-serie modellen van 2000 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Talha
Neutraal
Posts: 1
Joined: 16 Apr 2014 20:11
Type Auto: BMW X6

Head up display doet het niet meer. > BMW X6

Post by Talha »

Hallo allemaal,

Ik heb een maandje geleden een BMW X6 3.0sd gekocht maar de problemen beginnen weer.
Head up display die doet het ineens niet. Eerst kreeg ik een vierkant oranje kleurig beeld te zien en nu zie ik bijna niets meer. Als het donker is zie ik wel dat het functioneert met de aan/uit knop. Dus heel licht beeld met niets in beeld.
Iemand enige idee?

ciske
Neutraal
Posts: 4
Joined: 22 Apr 2012 20:41
Type Auto: bmw x6 3.5d

Re: Head up display doet het niet meer. > BMW X6

Post by ciske »

Hi guys, headup display from my Bmw x6 f16 suddenly was positioned too low, even with maximum height selected in settings. So I went looking for the fuses of the dashboard : fuse 50 + 52 (under the glove box left front of the X6). I removed both fuses and put them back : problem solved, headup display was in normal position again !
Post Reply

Return to “X1, X3, X5 & X6”