BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

inklappen buitenspiegels

Forum voor alle BMW X-serie modellen van 2000 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
micro
Neutraal
Posts: 1
Joined: 17 Jun 2014 09:09
Type Auto: BMW X5 - E53

inklappen buitenspiegels

Post by micro »

Hi, mijn buitenspiegels klappen niet meer in als ik op het daartoe voorziene knopje druk. als ik op dit knopje duw, klappen de spiegels allebei even naar binnen maar gaan daarna meteen terug in de normale stand staan. Weet iemand hoe je dit moet instellen? Kun je dat zelf of moet dat geprogrammeerd worden? Dank voor jullie reactie! Groeten uit Belgie wereldkampioen :D

bmwleon
Neutraal
Posts: 10
Joined: 23 Feb 2013 16:52
Type Auto: BMW 523 e39

Re: inklappen buitenspiegels

Post by bmwleon »

Volgens mij een electrische storing, ik zou als ik jou was even bij een dealer langsgaan.

suvver
Neutraal
Posts: 1
Joined: 14 Aug 2014 07:14
Type Auto: X5 E53

Re: inklappen buitenspiegels

Post by suvver »

Ik heb met mijn X5 hetzelfde. Garage zegt dat spiegelunit moet worden vervangen vanwege elektronicafout. Aan servicecomputer werkt de spiegel wel, dus toch twijfel aan diagnose. Kosten spiegelunit € 675,00! Zelf misschien een andere oplossing gevonden? Weet iemand waar zo'n spiegelunit gebruikt te kopen is?
Post Reply

Return to “X1, X3, X5 & X6”