BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW X5 sDrive 2.5d met krakend interieur

Forum voor alle BMW X-serie modellen van 2000 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
jneyens
Neutraal
Posts: 1
Joined: 02 Aug 2014 17:53
Type Auto: BMW X5 sDrive 2.5d

BMW X5 sDrive 2.5d met krakend interieur

Post by jneyens »

In april 2014 is mijn nieuwe BMW X5 sDrive 2.5d geleverd. Ik keek er écht naar uit! Helaas is het tot op heden een gigantische frustratie. De auto is tot op heden al 5x op onderhoud geweest én woensdag gaat hij voor de 6de maal terug. Het interieur kraakt langs alle kanten. Ik word hier helemaal gek van, zeker als je weet wat zo een wagen kost. Concreet heb ik volgende problemen:

* Kraken, geritsel op de middenconsole (zie http://youtu.be/_jbjr_19yMY). Dit hebben ze ondertussen kunnen oplossen.
* Kraken van de omlijsting rond rooster (verluchting) front aan passagierszijde (zie http://youtu.be/pAv5kxwTn-g). Hier gaat de wagen woensdag terug voor binnen.
* Veel lawaai in de koffer. Dit kunnen ze niet oplossen en moet ik in oktober met de BMW garantie-expert bespreken. Continu kraken en tikken.

Heeft er nog iemand ervaring met dit soort problemen?

Peter64
Neutraal
Posts: 2
Joined: 17 Oct 2014 20:58
Type Auto: BMW X5 - F15

Re: BMW X5 sDrive 2.5d met krakend interieur

Post by Peter64 »

Hallo jneyens,

Problemen inmiddels opgelost?
Ik heb sinds seot 2014 ook een x5 3.0d en heb ook wel wat kraakgeluiden, maar gelukkig niet zo erg als in jouw filmpjes. Vooral als de airco aanslaat bij een warme auto.

Wat heeft men zoal gedaan en heeft bmw nederland nog iets gedaan?

M vrgr Peter64
Post Reply

Return to “X1, X3, X5 & X6”