BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

X5 E53 ombouwen naar 7 persoons?

Forum voor alle BMW X-serie modellen van 2000 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
evdhilst
Neutraal
Posts: 1
Joined: 13 Sep 2014 12:08
Type Auto: BMW 3 serie Touring 320D

X5 E53 ombouwen naar 7 persoons?

Post by evdhilst »

Beste forumleden,

Momenteel rijd ik zakelijk een 320D Touring (ben dus BMW rijder) en wil graag ook privé een BMW gaan rijden. Liefst een X5. Maar! Omdat ik ondernemer ben kan ik (mits ik een youngtimer rijd) in een gunstige bijtellingsregeling gaan rijden. Bij auto's ouder dan 15 jaar betaal ik dan 35% bijtelling over de dagwaarde/aanschafwaarde.

Nu: ik heb een gezin met vier kinderen en zou dus graag een X5 rijden met 7 zitplaatsen. Nu zie ik dat de X5 pas in 2006 een derde zitrij kreeg. Is het mogelijk om toch een derde zitrij te laten plaatsen in een E53 uit bouwjaar 2000? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen aan info!

M.vr.gr.

Edwin

Raymond64
1e Versnelling
Posts: 121
Joined: 06 Sep 2014 09:23
Type Auto: 525 Touring E39
Location: Zandvoort en Borculo
Age: 59

Re: X5 E53 ombouwen naar 7 persoons?

Post by Raymond64 »

Alles is mogelijk, echter is de kofferbak totaal anders vangnet model voor 2006, dus geen beenruimte.
Post Reply

Return to “X1, X3, X5 & X6”