BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Unichip keyless entry

Forum voor alle BMW X-serie modellen van 2000 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Marlon1985
Neutraal
Posts: 2
Joined: 28 May 2019 14:38
Type Auto: bmw X5

Unichip keyless entry

Post by Marlon1985 »

Goedemiddag,

Wellicht dat jullie me hiermee kunnen helpen.

Ik heb een after market setje Unichip keyless entry gekocht en laten inbouwen bij JMF Gadgets.

Alles verliep voorspoedig en alles leek prima te werken. Weglopen en op slot en aankomen en open.


Eenmaal thuis en een nachtje slapen komt het probleem naar voren.

Ik loop naar de auto toe en hij gaat niet open. Hoor wel een soort van klik alsof de auto weet dat de sleutel in de buurt is. Na zo'n 20 seconden gaan de deuren open en kan ik de auto in. Als ik natuurlijk op de open knop van de sleutel druk gaat hij direct open.

Als ik nu even 3 min de auto verlaat en weer terug kom werkt het direct en gaan de deuren direct open.

Nu lijkt het erop dat de auto in een soort van rustmodus komt na langere tijd en het daardoor enige tijd duurt voordat de deuren open gaan na een langere tijd weg te zijn geweest bij de auto.

Heeft iemand hier ervaring mee en eventueel een oplossing voor dit probleem?

Zou hier enorm mee geholpen zijn.

Mvg,

Marlon
Post Reply

Return to “X1, X3, X5 & X6”