BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW X2 2018 te openen zonder sleutel

Forum voor alle BMW X-serie modellen van 2000 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
mwalst
Neutraal
Posts: 1
Joined: 19 Nov 2019 13:31
Type Auto: x2

BMW X2 2018 te openen zonder sleutel

Post by mwalst »

Hallo allemaal,

Afgelopen nacht is mijn auto in Amsterdam geopend en alles is overhoop gehaald. Ze hebben vrijwel niets meegenomen want er liggen alleen maar brillen, waspas etc in. Volgens de politie openen ze de auto door de electronica te saboteren. Kan ik/BMW hier iets aan doen door bijvoorbeeld een update uit te voeren of de sleutelcodering te wijzigen?

De sleutel kunnen ze niet bij mijn voordeur gekopieerd hebben. Ik heb een bovenwoning in Amsterdam dus daar komen ze niet bij.

Ik zit er ook niet op te wachten om dit vaker mee te maken. Het voelt heel vreemd dat kennelijk iedereen die maar wil in mijn auto kan rondneuzen.

Ik hoor graag of iemand dit weleens meegemaakt heeft en hoe dit op te lossen is.

ps. De auto is uit 2018
Post Reply

Return to “X1, X3, X5 & X6”