BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

waterlekkage x3 f25

Forum voor alle BMW X-serie modellen van 2000 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Jeroen695
Neutraal
Posts: 1
Joined: 06 Dec 2019 22:35
Type Auto: bmw x3 f25

waterlekkage x3 f25

Post by Jeroen695 »

hallo.

Zou me eerst ff voor stellen want ik ben nieuw hier op dit forum.

Ben Jeroen en heb een BMW x3 f25 3.5 twin turbo in m uitvoering van oktober 2013.
Heb deze auto nu zon 3 jaar en zon 40 000km met plezier in gereden tot dat ik erachter kwam dat onder in mn kofferbak waar de accu staat een plomp water in stond van zon 20 cm.
Heb dit watervrij gemaakt een ben op onderzoek uitgegaan waar het water weg zou kunnen komen maar tot opheden met weinig succes. Heb de afvoergootjes van het panorama dak met de compressor door geblazen de randen rond om de achterlicht vol gestreken met vaseline en bij de tankdop het zelfde maar zonder succes. Heeft iemand hier een idee of is het zelfde overkomen en die me kan vertellen waar het water door naar binnen komt in de auto.
mvg Jeroen.


[ external image ]
Post Reply

Return to “X1, X3, X5 & X6”