BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Velgen type 296 met haarscheuren

Forum voor alle Z4-serie modellen van 2008 tot 2016.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
z435i
Neutraal
Posts: 1
Joined: 21 Jan 2013 10:00
Type Auto: z4 35i

Velgen type 296 met haarscheuren

Post by z435i »

Beste forumleden,

Ik ben Marcel en ben de minder gelukkige eigenaar van een z4 35i, tiefseeblauw met ivoor interieur van 2009.
Op zich geweldige wagen maar nu blijken de achtervelgen, type 296, aan de binnenkant te scheuren. BWM Nederland en Duitsland geven aan het probleem niet te kennen maar op duitse en engelse fora wemelt het van dezelfde klachten over dit type velg.
De service van BWM bestaat uit: Dealer verwijst naar klantenservice en die verwijzen weer naar dealer of BWM Duitsland :ja: .

Ondertussen zit ik behalve met de kosten, met de vraag hoe dit kan? Ligt dit nu aan mij of aan de velg want daar geeft BMW geen antwoord op. Dezelfde velgen kopen heeft geen zin als ik niet weet hoe dit komt en dat betekend een geheel nieuwe set.

Marcel

bmw.z4
Neutraal
Posts: 2
Joined: 20 Dec 2013 09:48
Type Auto: 116i

Re: Velgen type 296 met haarscheuren

Post by bmw.z4 »

Oeche
Vorige week eentje gekocht met dezelfde wielen
Zal dit zeker verder opvolgen
GrtZ
Dannu
Post Reply

Return to “Z4 (E89)”