BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Welke mini?

Forum voor alle MINI modellen van 2000 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
workingguy
Neutraal
Posts: 5
Joined: 16 Nov 2014 13:43
Type Auto: Bmw 320XD F31

Welke mini?

Post by workingguy »

Hallo iedereen,

Ja ik ben deze periode druk met auto's, maarja kleine op komst, zelf een nieuwe lease en men moeder gaat met pensioen.
Dus deze vraag is voor men moeder eigenlijk.

Ze rijd nu een bmw e90 320xd berline, maar nu ze met pensioen gaat stopt de lease ook.
Zij is nu op haar appartement aan de kust gaan wonen en wilt een kleinere auto dit i.v.m. kleine garage en ook dat het niet meer nodig is.

Ze wilt een mini cooper met automaat.
Wat raden jullie aan benzine vermoed ik wel al aangezien ze alles bij de hand heeft daar en misschien 5 a 10000 km per jaar nog doet.
Haar ene vereisten zijn dus automaat, cooper en ook dat hij ongeveer zo vlot rijd als haar huidige 320. Sneller hoeft niet maar mag trager is een no go.

RodericE32
1e Versnelling
Posts: 73
Joined: 30 Jan 2014 11:34
Type Auto: BMW E32 750i/E36 316i

Re: Welke mini?

Post by RodericE32 »

Mini Automaat heb je maar weinig keuze.

En dan is alleen de Mini Cooper S 5 deurs intressant.

Verder is niet veel.

Topic Author
workingguy
Neutraal
Posts: 5
Joined: 16 Nov 2014 13:43
Type Auto: Bmw 320XD F31

Re: Welke mini?

Post by workingguy »

Ik heb eens zitten kijken, ik denk dat een mini cooper 3 deurs heel interessant is en die is verkrijgbaar in automaat.
136pk lijkt me ideaal in zo een kleine auto en van 0 naar 100 in 7,9 ligt ook in de lijn met haar huidige bmw.

Denk dat ik haar deze ga aanraden.

Breda91
Neutraal
Posts: 9
Joined: 09 Dec 2014 18:59
Type Auto: 118D

Re: Welke mini?

Post by Breda91 »

Koop toch gewoon een bmw :D
Post Reply

Return to “MINI (Cooper & Cooper S)”