BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

B.s.B Eck en Wiel

Forum voor alle modellen uit de 2002 serie (1967 - 1977).

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
bmwvanos
Neutraal
Posts: 30
Joined: 01 Feb 2012 20:23
Type Auto: E46 330 CI
Location: leusden
Age: 61

B.s.B Eck en Wiel

Post by bmwvanos »

Vanaf half Mei gaan wij ons nieuwe bedrijf openen, B.s.B te Eck en Wiel.

Hier gaan wij gewoon weer verder met de vanos revisies en gaan wij ons bezig houden met de restauratie van de geliefde `02 series :ja:

Bent u nieuwsgierig geworden ?, neem gerust contact met ons op via een bericht of op 0622922819


mvg

M. Blom

B.s.B

WdePundert
3e Versnelling
Posts: 631
Joined: 07 Aug 2011 14:06
Type Auto: 118I
Contact:

Re: B.s.B Eck en Wiel

Post by WdePundert »

Veel succes met het nieuwe bedrijf. :ja:
Verba volant, scripta manent.

Topic Author
bmwvanos
Neutraal
Posts: 30
Joined: 01 Feb 2012 20:23
Type Auto: E46 330 CI
Location: leusden
Age: 61

Re: B.s.B Eck en Wiel

Post by bmwvanos »

Dank je wel, zal best lukken denk ik

fhughes
Neutraal
Posts: 19
Joined: 17 Jul 2023 03:00

Re: B.s.B Eck en Wiel

Post by fhughes »

Maar neemt u ook in aanmerking dat de `02 series zo populair is geworden en dus lastig te vinden zijn, dus misschien zou het niet een goede idee zijn om zich alleen op die te richten. Ik heb zelf 10 jaar geleden een Toyota Corolla geleverd en toen was het wel erg moeilijk om deze te vinden voor een goed prijs.

fhughes
Neutraal
Posts: 19
Joined: 17 Jul 2023 03:00

Re: B.s.B Eck en Wiel

Post by fhughes »

Ja dat is waar, ik ben blijkbaar nogal teruggevallen op de Corollas. Dat zijn ze toch zo aantrekkelijk qua stijl en vormgeving? En in principe zijn ze ook nog steeds erg veilig omdat de Toyota-samenwerking een van de meest betrouwbare is.
Post Reply

Return to “2002”