BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

centrale deurvergrendeling

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
gj520i
Neutraal
Posts: 1
Joined: 31 Mar 2013 23:56
Type Auto: BMW 520i E39

centrale deurvergrendeling

Post by gj520i »

hello allemaal..

ik heb een probleem met mijn centrale deurvergrendeling! de batterij van mijn sleutel was bij de aankoop al leeg dus kon ik mijn auto niet controleren op het werken van de centrale deurvergrendeling! met de sleutel gaan gewoon alle deuren open of dicht. en nu heb ik er een nieuwe batterij in gedaan, deze heb ik dan ook al geprobeerd aan te melden. dat heb ik gedaan met dat contact op stand 1 en eruit halen en dan ontgrendelknop ingedrukt houden en 3x lock drukken en dan weer de ontgrendelknop loslaten.. het knipperen wat dat lampje op de sleutel hoort te doen klopt ook allemaal dus daar ben ik al uit. maar de auto wil hem niet accepteren. zou het kunnen zijn dat er iets anders is. ik heb de zekeringen ook al gecontroleerd en die zijn ook helemaal in orde. ook heb ik iets gelezen over de GM5 module ofzo te vervangen?? ik zou het niet weten. misschien heeft iemand hier het zelfde probleem als mij gehad en zou ik graag willen weten wat ik zou moeten doen. het is toch een optie die wel fijn en handig is om te hebben aangezien ik dat bij mijn vorige auto ook had.

alvast bedankt voor de reacties. Geert Jan
Post Reply

Return to “1996 - 2003 (E39)”