BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Keuzestress E93 325i

Forum voor alle E9X serie vanaf vanaf 2006 tot 2012.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
shulty
Neutraal
Posts: 1
Joined: 22 Jul 2018 19:58
Type Auto: 318ci e46 cabrio

Keuzestress E93 325i

Post by shulty »

Hoi,
Ik ben volop op zoek naar een E93 325i
Nu heb ik er twee op 't oog.

Een space Gray met lichtgrijs leder van 2007 met maar 58.000km en een goudkleurige met lichtbeige leder interieur van 2007 met 109.000km.

De grijze met de weinig kms van een particulier, is zonder garantie.
De goudkleurige komt van een autodealer, en heeft 1 jaar garantie.

De grijze heeft een automaat.
De gouden is manueel.

De grijze kost om en bij 14.500€
De gouden 13.000€

Lichte gebruikssporen hebben ze allebei.
Allebei hebben ze een ingevuld onderhoudsboekje.

De kleur moet ik zelf beslissen.
Maar wat met de automaat of handgeschakeld?
Garantie of niet?

Ik kan niet beslissen, wordt er gek van.

Mag ik eens om jullie ongezouten mening vragen ;)

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Grts
Peter

Hanseman
Neutraal
Posts: 2
Joined: 09 Jan 2019 12:31
Type Auto: BMW E93

Re: Keuzestress E93 325i

Post by Hanseman »

Goede morgen Peter,

Ik zou verder zoeken, beide kleuren zijn niet echt top?
Je zoekt ook een auto, uitvoering en kleur die je prachtig vindt. Merk, type en uitvoering weet je al neem ik aan?
Cabrio?

Als voorbeeld, ik heb zelf 2 jaar gezocht en gevonden en inmiddels bijna 8 jaar in bezit van een prachtige BMW 325i, met 3.0 6 cilinders, liter N53 motor, high Executive, azuur blauw metallic met lichte crème kleurige bekleding, juli 2007, km stand aankoop was 100.000, nu 178.000.

Ik heb hem laten chippen bij Tunex, de automaat versnellingsbak olie met filter laten vervangen.

Het is een mooie auto met mooie winter en zomer velgen, verbruikt nagenoeg geen olie.

Het toeren met een 6 cilinder is helemaal het einde, je hoort hem met open kap niet lopen. Regelmatig gaan we er op uit met de cabrio club. Maar ook toeren en vakantie in duitsland, zwitserland, Oostenrijk en Italie.

Ik ben wat ouder als jij denk ik, wel een echte autoliefhebber, ook qua onderhoud aan lak, poetsen en motor.
Heb even gedacht om hem te verkopen omdat we van 2 auto's terug willen naar 1, maar we zitten er emotioneel aan vast.

Mijn advies is zoeken tot je de parel vindt Peter, betaal iets meer voor een goede auto, garantie heeft toch voordelen en als het je parel is, dan geniet je des te meer...

Gr. Hans
Post Reply

Return to “2006 - 2012 (E90, E91, E92, E93)”