BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Koelvloeistof F20-116i

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
WiBo
Neutraal
Posts: 2
Joined: 22 May 2019 20:08
Type Auto: F20

Koelvloeistof F20-116i

Post by WiBo »

Beste forumleden,

begin januari stelde ik vast dat het niveau koelvloeistof behoorlijk laag stond. (116i, Bj 2016, 55000km)
Na een bezoek aan de dealer werd dit bijgevuld. Nu 4 maanden verder en 10000km verder staat dit niveau terug op het laagste niveau. Ik vermoed dat dit niet normaal is.

Bij een koude start 's ochtends voel ik de eerste kilometers een geschok, misschien is dit eigen aan een 3-cylinder?
Ook valt me op dat de wagen op andere ogenblikken minder vlot rijdt, ook me warme motor. Andere ogenblikken souplesse troef.

Iemand tips naar mogelijk oorzaken?

Topic Author
WiBo
Neutraal
Posts: 2
Joined: 22 May 2019 20:08
Type Auto: F20

Re: Koelvloeistof F20-116i

Post by WiBo »

Volgende week heb ik een afspraak bij de dealer.

Heeft iemand een suggestie wat de mogelijke oorzaak kan zijn?

Bmwdrivahf20
Neutraal
Posts: 1
Joined: 17 Jul 2021 01:12
Type Auto: Bmw f20

Re: Koelvloeistof F20-116i

Post by Bmwdrivahf20 »

Sorry, ik ben nieuw hier.. ik weet niet waar ik een nieuwe topic kan starten. Mijn excuses daarvoor, maar ik probeer het even via deze weg. Ik heb perongelijk in mijn BMW F20 bouwjaar 2012 G12+ Koelvloeistof gegooid deze is roze. Normaal zit er G11 in deze is blauw. Wat kunnen hiervan de gevolgen ?
Post Reply

Return to “1 Series”