BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW Serie 5 Electrisch Stuurhuis vervangen

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
alby72
Neutraal
Posts: 3
Joined: 11 Sep 2019 08:05
Type Auto: 520i Touring

BMW Serie 5 Electrisch Stuurhuis vervangen

Post by alby72 »

beste forum leden ik ben een trotse eigenaar van een BMW (G31) 520i uit Juni2018
ben oorspronkelijk Italiaans en daarvoor alvast mijn excuses voor mijn schriftelijk NL, ver van perfekt maar ik ga gewoon proberen :P
Mijn auto is import vanuit Denmark en is ( helaas) since 10 maanden uit de fabrieksgarantie periode
ik heb since een maand of 6 een tikkende geluid aan mijn voorwielen als ik helemaal naar links or rechts draaid. BVB als ik van een parkeerplek of vanuit mijn oprit wegrijd ( en de wielen zijn helemaal links or rechts gedraaid)dan hoor ik een tikkende geluid in mijn recht voorwiel. Na een diagnose bij de BMW dealer kom hij ik op de conclusie dat: mijn Electrisch Stuurhuis moet vervangt worden. Ik ben letterlijk sprakeloos, auto is geen 4 jaar oud met minder dan 40.000km op de teller. het ergste is, ik heb alles met de dealer geprobreerdr maar BMW NL wil niet meewerken aan een coolance periode. dus, alle kosten zijn voor mijn rekening :twisted: :evil: :shock:
ik heb zojuist de offerte binnen en het gaat om een reparatie van 3100euro!! SCHANDALIG!!! :bah:
heeft iemand een tip voor mij? zal ik ergens anderes goedkoper kunnen uitkomen?
het gaat mij ook om de veiligheid maar volgens de dealer is absoluut geen sprake van " onveilig rijden" want deze probleem kan wel langzamer wat erger worden maar zal geen invloed hebben op de veilgheid
Help!! tips, ideen, suggesties? :|
bedankt alvast :ja: :zwaai:
MVG
Alberto
Post Reply

Return to “Algemeen”