BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bmw316ti compact motor uitwisselen

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Mario88
Neutraal
Posts: 1
Joined: 28 Apr 2022 01:58
Type Auto: Bmw316ti compact

Bmw316ti compact motor uitwisselen

Post by Mario88 »

Hallo alkemaal. Ik zal mij gelijk even voorstellen ik ben mario kom uit arnhem zit ib zaandam en heb een tijdje nu een 316 vroeger ook veel bmw soorten gereden en nu deze...
Nu ik hier zit heb ik ook een vraag en probleem met mijn auto.. Er is ietsmet de motor dus ik heb ergens een precies exact dezelfde motor vandaan gehaald en zou die (iets verzorgder, met nieuwe koppeling en wat andere dingen) in mijn auto willen zetten maar heb ik er zelf geen verstand van en vooral ook niet de ruimte.. De spullem zou ik wel zo bij elkaar kunnen hebben om het zelf te doen met hulp..
Maar is er iemand of zou een garage voor een redelijke prijs mij kunnen helpen met het wisselen van een motor?
Post Reply

Return to “Stel je even voor”