BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Verlichting probleem X3 e83n

Forum voor alle BMW X-serie modellen van 2000 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Wilco e83
Neutraal
Posts: 1
Joined: 07 Jul 2021 15:19
Type Auto: Bmw X3, e83

Verlichting probleem X3 e83n

Post by Wilco e83 »

Beste allemaal.
Wie o wie heeft een oplossing voor me. De volgende spookstoring heb ik momenteel. Bij mijn bmw X3, 2,5 Si uit 2006 (wel de facelift versie, e83n geloof ik dus) gaat het grote licht, de knipperlichten spontaan aan. Nu rij ik altijd met dimlicht maar zonder dat ik aan de linker hendel zit gaat het knipperlicht, meestal in combinatie met het grote licht aan. Krijg het dan ook niet meer uit. Iedereen gebaard natuurlijk over mijn lichten. Laatst is zelfs snacht het dimlicht/achterlicht aangegaan terwijl er niemand in de auto zit. Sleutel uit contact! Met als gevolg dat m’n accu leegtrekt. Inmiddels heb ik de linker hendel vervangen (2e hands via demintage), en ook is de LM2 opnieuw ingeleerd. Alles uitgelezen maar niets te vinden. Soms lijkt het even goed te gaan en functioneerde alles weer normaal, maar willekeurig springt alles toch weer aan als een kerstboom.
Momenteel rij ik zonder lichtmodule omdat dat de enigste manier is om het grootlicht en knipperlicht uit te krijgen.

Wie heeft tips, of heeft dit probleem zelf gehad. Voor de gouden tip heb ik best €50 over 😁.
Mvg Wilco.
Post Reply

Return to “X1, X3, X5 & X6”