BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Niet nieuw, wel weer terug

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply
User avatar

Topic Author
Florissilfhout
1e Versnelling
Posts: 68
Joined: 12 Apr 2013 21:56
Type Auto: BMW F31 320 EDE
Location: Zuid-Holland
Contact:

Niet nieuw, wel weer terug

Post by Florissilfhout »

Hallo medeforummers!

Terug van een lange periode weggeweest, dus lijkt het me handig me nog even opnieuw voor te stellen:
Ik ben Floris, nu 31 jaar en woon weer in Delft. Ik heb ene klein uitstapje gemaakt qua merk maar ben daar gelukkig heel snel weer van teruggekomen.
Destijds was ik veel aan het coderen maar dat moest op een laag pitje toen ik begon met werken. Nu heb ik tijd vrij geregeld om dit kriebelende ondernemersschap weer een kans te geven. Ik heb een werkplaats in Wassenaar/Den Haag en ben ook geregistreerd bij BMW AOS. Daarnaast ben ik op dit moment bezig met het verkrijgen van mijn SCM erkenning om alarmsystemen en voertuigvolgsystemen te mogen inbouwen en keuren.
Mocht je geïnteresseerd zijn, laat het vooral even weten! Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Groetjes,

Florissilfhout
CODIAG - Coderingen, Retrofits, Alarmsystemen - Zuid-Holland
----------------------------
BMW F31 320 EDE
BMW F21 118d verkocht
BMW E91 318i verkocht
Alfa Romeo GTV verkocht
BMW E46 318i verkocht
BMW E36 318iS verkocht

Peter1981
Neutraal
Posts: 6
Joined: 14 Oct 2023 17:24
Type Auto: BMW M2 / BMW e90 M3

Re: Niet nieuw, wel weer terug

Post by Peter1981 »

Welcome back :ja:
Post Reply

Return to “Stel je even voor”