BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW 735i uit 2002

2002 - 2009

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
pcorreia
Neutraal
Posts: 2
Joined: 11 Dec 2023 14:02
Type Auto: BMW 735i

BMW 735i uit 2002

Post by pcorreia »

Hoi,

Omdat ik bij een baas ging werken waarbij ik geen lease-auto meer kreeg, heb een BMW 735i uit 2002 gekocht. Echt een heerlijke auto zolang hij het doet. Ik heb er intussen al zoveel geld in gestopt, dat ik hoop dat iemand hem wilt overnemen en misschien verder mee wilt gaan.
Er is een slangensysteem met 5 armpjes vervangen, een sensor en alle 8 bouchies. Er zitten vrijwel nieuwe banden onder en een of andere ketting is ook al vervangen. Hij loopt goed, alleen zit er nog een lekke koppaking. Ik heb begrepen dat hierbij de hele voorkant eraf moet en het blok eruit moet, en dat dit mij nog even een aardige stapel geld gaat kosten. Vandaar dat ik hoop dat iemand hem van mij wilt overnemen en er zelf misschien mee verder wilt gaan.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen om een persoon te vinden die dit wel ziet zitten.

PS: Ik wilde een foto erbij doen, maar ik weet niet hoe dit moet :(
Maar als het goed is staat hij in mijn footer.

Mvg Patrick


[ external image ]
Post Reply

Return to “2002 - 2009 (E65, E66)”