BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Ff voorstellen

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
impalacoupe_67
Neutraal
Posts: 1
Joined: 15 Dec 2023 18:21
Type Auto: Bmw 316 F30

Ff voorstellen

Post by impalacoupe_67 »

Goedenavond, mijn naam is Jan, 56 jaar, kom uit Bleiswijk, en sinds 7 november mijn 1e BMW, een F30, 316i, 1.6 automaat uit 2014. De kleur is Orion zilver, met Breeze/Oyster half lederen bekleding. Heerlijke auto, en mijn eerste automaat, en het vermogen valt ook niet tegen. In eerste instantie wilde ik hem laten chippen, maar dat vind ik (nog 😊) niet nodig
Inmiddels de ramen laten tinten, en een setje licht metaal aangeschaft met winterbanden(bovenste foto). Waarschijnlijk wordt dit ook de zomer set-up, en gaan de winterbanden op de originele velgen, van de onderste foto. Momenteel ligt er een kofferbak spoiler bij de spuiter, die er nog op komt. Ook ben ik nog van plan om de BMW Advanced Care Eye 3.0 te laten instaleren bij de dealer. Voor de rest ben ik prima tevreden tot nu. Ik hoop hier wat meer kennis en tips en tricks te vinden.


[ external image ]

[ external image ]
Post Reply

Return to “Stel je even voor”