BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

E46 2004 330i Automaat --> Handbak Swap HELP!

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
dejongts
Neutraal
Posts: 1
Joined: 19 Jan 2024 10:28
Type Auto: E46 330i 2004

E46 2004 330i Automaat --> Handbak Swap HELP!

Post by dejongts »

Hi All,

Ik hoop dat er leden zijn die me verder kunnen helpen met onderstaande vraagstuk.

Inmiddels rijd ik een jaar of 4 met veel plezier in mijn e46 330i automaat. Omdat ik de auto als jongtimer heb, bespaar ik niet op onderhoud dit heeft er toe geleid dat hij inmiddels echt goed is. Bilstein B6, Koprevisie, Drijfstanglagers, Vanos, etc etc. Nu loopt hij zo mooi icm 0 olieverbruik dat ik hem eigenlijk nog wel langer wil houden alleen begin ik zat te worden van de automaatbak.

Ik zou deze auto graag LATEN ombouwen naar een handbak.

Hiervoor ben ik op zoek naar een bedrijf met ervaring op dit vlak. Kent iemand van jullie een bedrijf dat dit al meerdere malen heeft uitgevoerd? Inmiddels heb ik ook een donor e46 330 waaruit ik de aandrijflijn mag overnemen. Dit lijkt mij essentieel om beetje vlot te kunnen werken tijdens de ombouw.

Ik hoop dat er bedrijven zijn die hier ervaring mee hebben, zelf kom ik niet verder na een rondje bellen.

Vriendelijke groet,

Bas de Jong
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”