BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bediening ramen en buitenspiegel werkt niet

Forum voor alle BMW X-serie modellen van 2000 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
TimoH
Neutraal
Posts: 3
Joined: 09 Dec 2023 22:55
Type Auto: X3 E83

Bediening ramen en buitenspiegel werkt niet

Post by TimoH »

Sinds deze week in bezit van een x3 uit 2008. Helaas werkt de bediening van de ramen en buitenspiegels vanaf mijn stoel niet. Niets doet het. Wel werken de ramen goed als je de knop in de verschillende portieren gebruikt. Ook gaan alle ramen open/dicht als ik de sleutel gebruik, net als het inklappen van de buitenspiegels.

Heeft iemand een idee?
Mvg Timo
[ external image ]

Topic Author
TimoH
Neutraal
Posts: 3
Joined: 09 Dec 2023 22:55
Type Auto: X3 E83

Re: Bediening ramen en buitenspiegel werkt niet

Post by TimoH »

Helemaal niemand?

dutchiness
Neutraal
Posts: 2
Joined: 12 May 2023 13:21
Type Auto: X5M50d

Re: Bediening ramen en buitenspiegel werkt niet

Post by dutchiness »

Heb je al eens de deurverkleding afgehaald om te kijken of misschien het stekkertje van het bedienpaneel los zit? Mocht dit niet het geval zijn, kun je eens kijken of je een kabel breuk hebt. Zou dit het geval zijn, is dit meestal bij het scharnierpunt van de deur zelf. (in de rubberen bedekking).

Is dit allemaal niet het geval, dan lijkt het erop dat een computer module niet goed functioneert. Bij een F30 een gelijk probleem gehad aan de bijrijderskant. Gelukkig was het wissen van deze foutcode voldoende om het weer aan de gang te krijgen, dus ook dat is een proberen waard.

succes

Topic Author
TimoH
Neutraal
Posts: 3
Joined: 09 Dec 2023 22:55
Type Auto: X3 E83

Re: Bediening ramen en buitenspiegel werkt niet

Post by TimoH »

Ik ga er naar kijken. Bedankt voor het meedenken
Post Reply

Return to “X1, X3, X5 & X6”