BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Storingen E39 525i

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Bimmer2k24
Neutraal
Posts: 1
Joined: 18 Mar 2024 08:23
Type Auto: BMW E39 525i

Storingen E39 525i

Post by Bimmer2k24 »

Hallo allemaal ik ben nieuw hier in deze forum, maar zit de laatste paar dagen vast over aantal storingen.
Nu is het zo dat ik een storing heb met als gevolg
(DME mengselreging rij 2 en 1 toegestaande bereik overschreven) wat heb ik allemaal gedaan is het volgende nieuwe inlaatspruitstuk pakking, nieuwe bougies, nieuwe vacuüm slangen wat vanaf de rembooster met andere naar slangen samen gesteld zijn, inlaatspruitstuk zelf schoongemaakt compleet.

Nu hebben we alles weer terug vast gemaakt test rondje gereden blijk het zo zijn dat ik het nu de zelfde storingen op rij 5 en 6 heb wat kan dit het probleem zijn?



Nu heb ik ook gemerkt dat men remlichten blijven branden en men rempedaal heel zwaar remt zo zwaar dat ik met 2 voeten op de pendaal moet staan om beetje te kunnen remmen. De rembooster zelf zit niet verstopt weet iemand hoe ik dit allemaal kan oplossen ben ten einde raad. Alvast bedankt groetjes
Post Reply

Return to “2010 - 2017 (F07, F10, F11)”