BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Rechter knipperlicht blijft aanstaan

Forum voor alle E36 series van 1991 tot 1999.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Blackthunder
Neutraal
Posts: 2
Joined: 10 Mar 2014 14:04
Type Auto: BMW 316i sedan '98

Rechter knipperlicht blijft aanstaan

Post by Blackthunder »

Goedemiddag,

Sinds eind december 2013 eigenaar van een BMW 316i Sedan uit 1998. Helaas na de nodige problemen, nog een probleem waar mijn vader en ik zo 1, 2, 3 niet uitkomen.

Als ik de auto van het slot haal, beginnen de alarmlichten twee keer te knipperen, wat normaal is. Vaak blijven de rechter alarmlichten branden (dus niet knipperen). Na een paar keer weer op slot en van het slot doen, is dit meestal weer verdwenen, maar het is echter zeer vervelend. We hebben de accu ook al los gehad, zonder resultaat.

Zou het om een relais gaan? Of iets verkeerd aangesloten nadat we de koppakking hebben vervangen?

(Weten jullie trouwens hoe het zit als ik de auto van het slot laat staan, dat ze alarmlichten beginnen te knipperen na een tijdje, en deze ook weer uit gaan? Graag zou ik dit ook uit willen zetten als dat mogelijk is)
Post Reply

Return to “1991 - 1999 (E36)”