BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

rubber tussen gasklephuis en luchtmassameter.

Zoek je een onderdeel? vind het hier!

Moderator: Moderator Team

Forum rules
BMWForum.nl is geen marktplaats.nl, tegen het verkopen van auto's en eventueel onderdelen hebben wij geen bezwaar, mits je je even netjes voorstelt en geen spullen aanbiedt met commerciële doeleinden zonder overleg met de beheerder(s).
Om je spullen aan te bieden moet je minimaal 10 berichten hebben geplaatst, dit om te voorkomen dat mensen zich alleen maar registeren om hun spullen te verkopen.
Post Reply

Topic Author
kefstaa001
Neutraal
Posts: 32
Joined: 01 Dec 2013 01:35
Type Auto: BMW E36 325i Cabrio 1993

rubber tussen gasklephuis en luchtmassameter.

Post by kefstaa001 »

Hallo, ik ben op zoek naar het rubber tussen het gasklephuis en de luchtmassameter heeft iemand er nog een liggen?

Gaat om een bmw e36 325i cabrio.

Bij voorbaat dank, het Internet heeft me helaas teleurgesteld.

Speedy540
2e Versnelling
Posts: 342
Joined: 27 Apr 2014 23:02
Type Auto: e34 540ia / e34 520iat / e36 316i
Location: Maassluis
Age: 52

Re: rubber tussen gasklephuis en luchtmassameter.

Post by Speedy540 »

Dealer?

Denk dat je deze beter nieuw kan halen.
Rij een 316i van 04-1994. Wil je wat laten maken of heb je onderdelen nodig? pm me maar dan kijk ik wat ik kan betekenen voor je. De 540i staat geschorst. Uitlezen van uw bmw is mogelijk. zowel met Dis als Inpa
Post Reply

Return to “Onderdelen Gevraagd”