Hi,
Het volgende snap ik niet:
Verleden jaar trilde mijn stuur bij het remmen, ik reed op dat moment met mijn zomerbanden 255x35x18 achter, 235x40x18 voor. Bij mijn bandenwissel naar de winter was de trilling weg. Alle winterwielen zijn 225x45x17.
Ik dacht dus dat het aan mijn zomerbanden lag. Echter, de afgelopen 6 weken is de trilling terug en neemt deze toe.
Ik dacht aan kromme schijven, maar dan had eenwiel wissel niets uit moeten maken (de trilling zou dan volgens mij moeten blijven).
Ik sta op het punt nieuwe schijven te kopen maar ben benieuwd of iemand dit herkent?
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Trilling in stuur
Moderators: Moderator Team, Service Team
Trilling in stuur
"A Person who eats Corn Flakes is a Cereal Killer"
[ external image ]
[ external image ]
-
- 4e Versnelling
- Posts: 1941
- Joined: 23 Apr 2008 17:05
- Type Auto: E36 320i Sedan
- Location: Heerlen
- Age: 42
Re: Trilling in stuur
als ze kopervet op de naaf doen dan kan het zijn dat je een trilling krijgt want een BMW kan daar slecht tegen
Dan voert die warmte slechter af en trekt alles krom
bij wielen wissel weg is natuurlijk wel vreemd maar dan zet zich misschien even alles anders en is het misschien tijdelijk weg
zou ook verder de ophangings delen goed nakijken daar niet van
Dan voert die warmte slechter af en trekt alles krom
bij wielen wissel weg is natuurlijk wel vreemd maar dan zet zich misschien even alles anders en is het misschien tijdelijk weg
zou ook verder de ophangings delen goed nakijken daar niet van
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000