BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Knipperlicht kapot snel hulp gezocht

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Dylano E46
Neutraal
Posts: 2
Joined: 15 Feb 2022 18:53
Type Auto: BMW 323CI E46
Location: Netherlands
Age: 21

Knipperlicht kapot snel hulp gezocht

Post by Dylano E46 »

Goedenavond, ik heb een groot probleem waar ik niet uit kan komen. Op 1 of andere magische wijze functioneert mijn knipperlichthendel niet meer de knipperlichten gaan ook niet aan. Grootlicht werkt ook niet meer en bij het indrukken van de gevarenlichten gaan deze ook NIET aan. De linker draaiknop voor de keuze uit verlichting doet het ook niet en het licht blijft op dimlicht staan wanneer de auto loopt. De Dashboard verlichting doet het ook niet ondanks dat het dimlicht brand. Alle zekeringen en kabels doorgemeten en niks kunnen vinden. Aan de OBD gaf alleen de motor respons en alle andere systemen konden niet reageren. Het enige wat ik weet is dat de auto 4 weken stil heeft gestaan en daarna gestart is met de kabels wegens een lege accu. Snel hulp gezocht!!!
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”