BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Ik stel me even voor

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Bossie97
Neutraal
Posts: 2
Joined: 03 Oct 2022 19:23
Type Auto: Bmw e36 compact 316i 1997

Ik stel me even voor

Post by Bossie97 »

Hallo allen,

Ik ben Dennis 24 jaar en trotse bezitter van een orginele E36 compact 316i uit 1997. Mijn broer heeft hem aantal jaren geleden overgenomen van de buurman toen en de buurman was 1e eigenaar en ik heb hem sinds kort van mijn broer overgenomen nadat hij hem heeft verwaasloosd.

johlien.k
Neutraal
Posts: 1
Joined: 10 Oct 2022 14:30
Type Auto: BMW 530dA Touring (e39)
Age: 66

Re: Ik stel me even voor

Post by johlien.k »

Hallo, ik ben John, 64 en bijna met pensioen. Ik ben ooit begonnen met een e21 in 1980 en sindsdien besmet met het BMW virus. Over de jaren heb ik 8 x e28 gereden met zo'n beetje alle motoriseringen behalve de M530, dus 518 (carburateur), 525i, 525e (2x) 528i (ook 2x) en de 520i met K-jetronic en de 530i.

Inmiddels heb ik al weer 15 jaar "Freude" aan een e39, 530 dA Touring bj 1999. We gebruiken hem alleen voor lange reizen door Europa met de caravan. Ik heb de auto van een arts overgenomen en zelf uit Karlsruhe geïmporteerd. Mijn exemplaar is voorzien van Leren bekleding, gescheiden klimaatregeling, Niveau regeling, tiptronic automaat, Motorverwarming (standkachel) etc.. Ieder jaar laat ik iets doen aan de carrosserie, spuitwerk of herstelwerk of wat nodig is. Tot op heden heb nog alle technische dingen bij de BMW dealer laten plaatsvinden, maar dat wordt langzaam moeilijker. De jongere generatie is niet meer automatisch vertrouwd met deze verouderende techniek.
;)
Ik hoop in dit medium gelijkgestemden te vinden, en ook vooral technische adviezen. Ik ben wat ik noem de geïnteresseerde leek; weet een heleboel maar niet genoeg om zelf te gaan sleutelen aan deze auto. Daar is hij toch te gecompliceerd voor. :) :)

Was getekend John uit Roermond
Post Reply

Return to “Stel je even voor”