BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

reserve wiel 116i serie 1

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Renz
Neutraal
Posts: 2
Joined: 27 Mar 2014 11:23

reserve wiel 116i serie 1

Post by Renz »

Sinds kort heb ik een 116i uit 2009, 1ste serie. Ben er erg blij mee. Vorige auto was een VW Polo, maar eigenlijk wilde ik altijd al een BMW.

Ik zag dat er geen reserve wiel is, maar begreep dat je ingeval van een lekke band op de wang van de band kunt doorrijden als een soort thuiskomertje. Er zou dan ook een indicatie lampje moeten gaan branden. Gelukkig is het zover nog niet.

Er zitten nu nog winterbanden onder die eigenlijk al lang door zomerbanden vervangen hadden moeten worden. Ik heb een set winter (of all season?) banden. Kan ik die er zelf onder zetten mbt het systeem van lekke band detectie of moet dat door een garage gedaan worden? Zag overigens zo gauw ook geen krik.

m vr gr
Post Reply

Return to “1 Series”