BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Accu inleren regio Friesland

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Black-E90
Neutraal
Posts: 1
Joined: 10 Nov 2023 21:09
Type Auto: 2011 BMW E90 M Sport Edition

Accu inleren regio Friesland

Post by Black-E90 »

Goedenavond iedereen,

Dit is mijn eerste post op dit forum.
Ik zit momenteel met een probleempje, en hoop dat jullie mij verder kunnen helpen :zwaai:

Ik heb een BMW 318i E90 M Sport Edition uit 2011. Sinds de aanschaf vorig jaar krijg ik de Start/Stop storing melding al, de verkoper zei al dat de accu van de auto nooit was ingeleerd, dus dit leek mij de oorzaak. Door tijdgebrek ben ik er niet aan toe gekomen om dit te verhelpen. De laatste tijd (ongeachte welke sleutel) moet de sleutel ongeveer een minuut in het contact zitten voordat de startmotor probeert te starten. Ook was een tijdje gelden de accu helemaal leeg.

Lang verhaal kort, ik ga de accu vervangen en wil hem uiteraard in laten leren. Ik vroeg mij af of iemand op dit forum mij hiermee helpen kan. Ik ben zelf woonachtig in Friesland, regio Drachten.

Wie kan mij helpen? :D
Post Reply

Return to “Algemeen”