BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bmw x5 2006 valt uit tijdens het remmen en rijden

Forum voor alle BMW X-serie modellen van 2000 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Ugur61ts
Neutraal
Posts: 1
Joined: 31 Dec 2023 00:43
Type Auto: Bmw x5 2006

Bmw x5 2006 valt uit tijdens het remmen en rijden

Post by Ugur61ts »

Hi allemaal ,

Sinds kort heb ik een bmw x5 3.0 2006 benzine gekocht.

Helaas heb ik wat problemen opgelopen met deze auto en dat is het volgende.

De auto valt bij het remmen helemaal uit en dit helemaal niets meer. Dashboard brand geen licht auto gaat niet op slot helemaal niets op elektriciteit. Na enkele minuten werkt het weer en geeft het een storing met de accu aan. Het is ook een keer voor gekomen met het rijden op de snelweg dat hij geen vermogen meer had en niet vooruit kwam. Dat is daarna weer opgelost en kon ik weer verder rijden. Vind het een beetje vreemd want de accu doet het wel als ik de auto start op een koude dag dan start de auto direct. Heb alleen problemen ermee zodra de auto is gestart en er mee rij. Dit komt niet vaak voor maar. Het is wel een moeilijke situatie tijden het rijden natuurlijk.

Ik ga er van uit dat dit een elektrische storing is en graag zou ik jullie hulp daarbij erg waarderen
Post Reply

Return to “X1, X3, X5 & X6”