BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Voorstellen

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
rinco007
Neutraal
Posts: 1
Joined: 07 Mar 2024 11:59
Type Auto: BMW E46 cabrio

Voorstellen

Post by rinco007 »

Ik heb nog geen gebruik gemaakt van het forum, ben mezelf wat aan het oriënteren op een BMW 4 cabrio als vervanger van mijn E46 cabrio.

Rinco, kom uit de buurt van Hoogeveen, rij sinds een jaar in een leuke BMW 320 E46 cabrio. Dit is mijn eerste BMW en bevalt mij eigenlijk heel goed!

Nu lekker op zoek naar een iets jongere 4 serie.

Foto's van mijn e46!
[ external image ]
https://www.amazon.de/photos/share/5y71 ... y7GXCnhmCj

Rolf4you
Neutraal
Posts: 1
Joined: 09 Mar 2024 16:07
Type Auto: Bmw 225 i active tourer 2015

Re: Voorstellen

Post by Rolf4you »

Goede dag
Sinds 2 dagen in bezit van 225 i active tourer uit 2015..
Ga android inbouwen.....ben bij audiovolt geweest en heb de juiste box.....nu mijn vraag
Mijn vorige auto mb b serie ..ook bij audiovolt gehaald en was android systeem waar ik alles op kon zetten bv:..mn tv zenders ... you tube ed.
Nu zegt audiovolt dat bij mijn bmw nu...alleen die box kan met android auto...mooi natuurlijk....maar dat er verder geen tv of youtube op kan...dat je dat alleen met screen mirroring via je mobiel kan doen....
Weet iemand hier wat van...of er ook boxen zijn waar je dat wel op kann zetten?
Bij audiovolt zegt men dat het niet kan
Ik moet van de week nog terug want ze hebben helaas de verkeerde kabelset geleverd
Mvg Rolf

MARIUS-77
Neutraal
Posts: 2
Joined: 15 Mar 2024 16:05
Type Auto: BMW 218i Tourer

MARIUS-77 - even voorstellen

Post by MARIUS-77 »

Beste forumleden,
Ik wil hierbij mijn auto en mezelf voorstellen.
Ik ben sinds 1 week in bezit van een BMW 218i Tourer van augustus 2014. Het is niet de jongste meer, maar wel met een fijne en complete uitrusting en een leuke km-stand van 124.000. Deze gaat de Lexus CT200h vervangen, omdat we hebben gekozen voor een hogere instap. Ik hoop dat de BMW 218i net zo betrouwbaar is als de Lexus, maar eigenlijk is dat onmogelijk. 6 jaar rondtuffen met alleen een stel nieuwe banden en beurtjes, ja, .......... dan moet je Lexus rijden!
Ik wil graag op dit forum veel opsteken van jullie, tips en handige dingetjes: van harte welkom.
Zelf ben ik werkzaam in installatie engineering en heb ik een webshop in motorolie en bijbehorende producten, als sinds 2013.
Ik woon en werk in Waarder. Ik weet niet of ik de naam van de webshop hier mag noemen,, maar als je beste en motorolie aan elkaar zet, dan kom je er wel. Hebben jullie vragen over motorolie, transmissieolie, etc. dan kun je altijd bij mij terecht.
Ik hoop hier op het forum veel leesplezier van jullie ervaringen.
Marius.

Robie
Neutraal
Posts: 3
Joined: 16 Mar 2024 14:33
Type Auto: E24 635 en E39 M5

Re: Voorstellen

Post by Robie »

Goedemiddag allen

Ik ben Roland, in het bezit van een E24 635 CSi en een E39 M5.
Nu ik weer tijd heb om mijn hobby op te pakken vind ik het leuk om een beetje rond te neuzen en wellicht vragen te antwoorden en verhalen uit te wisselen 😊
Post Reply

Return to “Stel je even voor”