BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bmw 220i cabriolet:Kofferdeksel opent niet meer

Forum voor alle BMW 2-serie modellen van 2014 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
kreuvers
Neutraal
Posts: 1
Joined: 12 Mar 2024 21:08
Type Auto: Bmw 220i cabriolet

Bmw 220i cabriolet:Kofferdeksel opent niet meer

Post by kreuvers »

Onlangs is op mijn bmw 220i cabriolet een nieuw slot op het kofferdeksel gemonteerd. Dat was nodig omdat het slot moeilijk sloot. Echter na een paar weken opent plotseling niet meer. Zowel niet met de handgreep als met de afstandsbediening. Je hoirt een klik en je hoort het motertje maar de koffer gaat niet open. Heeft iemand mss tips hoe ik de koffer kan openen?

Ik ben al even bezig geweest om de achterbank te verwijderen in de hoop om zo de koffer te kunnen openen. Het zitdeel was makkelijk te verwijderen echter de rugleuning lukt me niet om los te halen. Alle tips of suggesties zijn heel erg welkom. Alvast heel erg bedankt voor het meedenken.
Post Reply

Return to “2 Series”